گیلان پـــــــــــاتوق

وبلاگی در خور یک ایرانی

گیلان پـــــــــــاتوق

وبلاگی در خور یک ایرانی

کلیپ جدید

کلیپ زیبای شعر خواندن دختر ایرانی با گیتار

 

دوستان گیلان پاتوقی تو این ساعت از گیلان پاتوق با یکی از زیباترین کلیپ های عاشقانه ایرانی اومدم خدمتتون که فکر میکنم خیلی خوشتون بیاد و ازش استقبال کنید .

تو این کلیپ یه دختر ایرانی یه آهنگ عاشقانه بسیار بسیار زیبا رو به همراه نواختن گیتار میخونه که واقعا" لذت میبرید من خیلی خوشم اومد و خیلی گوشش دادم به حدی که متن آهنگ رو از بر شدم .

پ.ن : فکر میکنم این کلیپ اولین باره که در دنیای اینترنت پخش میشه .

 

حجم فایل حجم : ۱.۳۴ مگابایت

زمان زمان : ۰۲:۲۰ ثانیه

رمز فایل رمز فایل زیپ : www.gilan-patoogh.blogfa.com (به کوچک بودن حروف توجه کنید)

لینک منبع لینک منبع : گـیـلان پـاتــوقـــــ

 


کلیپ زیبای شعر خواندن دختر ایرانی با گیتار

 

دوستان گیلان پاتوقی تو این ساعت از گیلان پاتوق با یکی از زیباترین کلیپ های عاشقانه ایرانی اومدم خدمتتون که فکر میکنم خیلی خوشتون بیاد و ازش استقبال کنید .

تو این کلیپ یه دختر ایرانی یه آهنگ عاشقانه بسیار بسیار زیبا رو به همراه نواختن گیتار میخونه که واقعا" لذت میبرید من خیلی خوشم اومد و خیلی گوشش دادم به حدی که متن آهنگ رو از بر شدم .

پ.ن : فکر میکنم این کلیپ اولین باره که در دنیای اینترنت پخش میشه .

 

حجم فایل حجم : ۱.۳۴ مگابایت

زمان زمان : ۰۲:۲۰ ثانیه

رمز فایل رمز فایل زیپ : www.gilan-patoogh.blogfa.com (به کوچک بودن حروف توجه کنید)

لینک منبع لینک منبع : گـیـلان پـاتــوقـــــ

 برای دانلود کلیپ خوانندگی دختر ایرانی کلیک کنید