گیلان پـــــــــــاتوق

وبلاگی در خور یک ایرانی

گیلان پـــــــــــاتوق

وبلاگی در خور یک ایرانی

اختراعات زنان و مردان (جالب)

اختراعات زنان و مردان

               اختراعات زنان و مردان

خدایی اگه دروغ وگوئم بگید دروغ وگویی

 

       مرد کلمه را کشف کرد و مکالمه را اختراع کرد.

      زن مکالمه را کشف کرد و شایعه اختراع شد!

 

      مرد قمار را کشف کرد و کارت‌های بازی را اختراع کرد.

      زن کارت‌های بازی را کشف کرد و جادوگری اختراع شد!

 

      مرد کشاورزی را کشف کرد و غذا اختراع شد.

      زن غذا را کشف کرد و رژیم غذایی را اختراع کرد!

 

      مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد.

      زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!

 

      مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد.

      زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!

 

      از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد.

      ولی زن همچنان مشغول خرید بود!

 

می یک عاشق هستم

عشقم همه کسم منو تنها گذاشته و رفته من الان یه تنهای تنهایم که تو منجلاب زندگی گیر افتادم .

همه ش تقصیر خودم بود خودم بهش گفتم بره اما الان پشیمونم بدجور پشیمونم فاطمه ی من عروسک کوچولوی من بیا پیشم دوباره میخوام آغوشت رو حس کنم و سرم رو رو شونه هات بذارم بیا که دوست دارم بازم صدام کنی نگام کنی و برام بخندی .

بیا که میخوام دوباره با هم تا آخر زندگیمون رو بسازیم و به آینده فکر کنیم .

بیا که میخوام همسر آینده م توباشی نفسم . 

ااااااااااااااااااااای خداااااااااا فاطمه رو بهم برگردون من بی اون بدبختم